Gbg-regn och bokbyte

Med tanke på att jag slutar så tidigt på tisdagar hade jag bestämt mig för att åka och byta en av böckerna jag fått i födelsedagspresent efter jag slutat. Det gick väldigt bra och jag kom iväg från butiken med två böcker i handen istället för en som jag räknat med från början. Det blev Korpmåne av Therese Henriksson samt Drakarna av Julie Kagawa. Ärligt talat har jag ingen aning om någon utav dem är särskilt bra men när jag stod där i butiken kändes det bra att köpa dem heh...
 
Det har förresten regnat hela förmiddagen här i Göteborg (är en äkta göteborgare också som slänger in Hellström referenser i mina rubriker...), hade tur som tog regnkappa istället för min vanliga jeansjacka idag haha. Regnet i sig var inget större problem för den delen, jag älskar ju som sagt regn och tog mig till och med en promenad i regnet innan jag gick på vagnen. Mina stackars byxor blev aningen blöta men annars var jag skyddad av min fina galonkappa.
 
 
Just nu verkar det i varje fall som att det klarnat upp lite, hemma hos mig kan jag faktiskt se solen lysa genom träden. Och snart är klockan 15:00 vilket innebär att jag borde fortsätta mitt studerande. Har svenskaprov på fredag, specifikt är det antikens litteraturhistoria jag ska ha koll på. Känner mig faktiskt lite osäker trots att historia är något jag tycker jag är bra på. Tror min nervositet mest har med de vaga instruktionerna vi fått. Just nu lägger jag all min tillit på mina anteckningar och hoppas att der räcker :))
 
Tills vidare, kära läsare!

KOMMENTARER
Felicia
2017-09-19 @ 18:36:12

älskar dina skor! :)

Svar: det gör jag med haha :D det är ett par vanliga docs förresten ;) jäkligt tåliga kängor alltså!
Josefin


Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?







Trackback

Josefin │ 17 │ Göteborg

Jag är en konst- och fotointresserad människa med en kärlek till film. Går just nu andra året på gymnasiet.

Mer om mig?