Oktober - månadssummering

Ursäktar min lite sena månadssummering, har varit lite lat av mig nu när det är lov och allt. Har försökt att bara ta det lugnt och njuta den här veckan. Plugg och liknande har fått lov att ignoreras osv. Men nu kör vi igång, dags att summera oktober månad!
 
Soligt väder och 15 grader!
 
En dag då jag besökte Haga :)
 
Vad har hänt under oktober?
▲ Min Berlinresa blev av olika anledningar inställd :( Fick spendera lovet hemma istället.
▲ Lyckades se Blade Runner 2049 innan månaden tog slut. Försöker se en film i månaden på bio och det var verkligen precis att jag hann med det...
 
Saker jag tänkt på
▲ Hur svårt det är att hinna med att blogga ibland. Skolan tar lätt över och när jag får tid till annat nedprioriterar jag ofta bloggen för saker jag tycker är roligare. Därför har det bara blivit ett inlägg i veckan den senaste tiden.
 
Vad händer i November?
▲ En jäkla massa biobesök hoppas jag. Två eller tre åtminstone... Nej men ärligt talat har jag haft en biotorka den senaste tiden så nu kräver jag ett flertal biobesök inom den närmsta framtiden.
▲ Min kära mamma fyller år så jag måste ut och köpa present till henne snart, det börjar närma sig.
 
Allt som allt verkar Oktober ha varit aningen händelselös...

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?







Trackback

Josefin │ 17 │ Göteborg

Jag är en konst- och fotointresserad människa med en kärlek till film. Går just nu andra året på gymnasiet.

Mer om mig?