September - Månadssumering

Ja, nu är alltså september över, det känns nästan lite vemodigt men vi får glädjas åt att vi tar ännu ett kliv in i hösten; det är dags för Oktober! Här kommer förresten lite bilder för att dra igång den här första måndassummeringen!
 
Besökte Järnhallen med skolan, jättehäftig utställning, dessutom fick vi kika in i en av konstnärernas ateljé.
 
Promenad genom en allé i stan samt ett försök att gå in mina låga docs.
 
Teckningar från ett projekt i skolan, är ganska nöjd med dem faktiskt.
 
Vad har hänt under september?
▲ Först och främst kan vi ju nämna att jag fyllde 17! Verkligen inte en märkvärdig siffra eller så men hur som helst har jag blivit ett år äldre och så är det med det.
▲ Var som sagt på Järnhallen och kikade på en utställning, faktiskt första gången jag känt mig intresserad av abstrakt konst. Hade rekommenderat er att gå på utställningen men den är tyvärr inte kvar längre :/
▲ Såg en teaterföreställning om Jeanne D'Arc i fredags, tyckte den var ganska häftigt gjord men är i och för sig ingen teatermänniska så kan egentligen inte säga mer än så... Dock väldigt oförskämd/störig publik som höll på och skrek och fotade under föreställningen, verkligen noll respekt för skådespelarna :( Jättesynd.
 
Saker jag tänkt på.
▲ Att jag skulle vilja komma igång och träna mer. Har verkligen börjat känna av att min kropp behöver ut och röra på sig nu när jag inte har någon idrott i skolan längre. Förhoppningsvis kan jag komma igång med lite löpning nu under oktober.
▲ Det här med bullet journaling. Har prövat det ett antal gånger och det har alltid slutat med att jag givit upp men vill liksom pröva på det igen och igen ändå. Jättefånigt och jag borde ta och hålla mig till min vanliga lilla kalender.
 
Vad händer i Oktober?
▲ På höstlovet åker jag och några vänner till Berlin. Egentligen känner jag väl bara en av personerna jag ska åka med men förhoppningsvis blir det kul ändå.
▲ Jag ska klippa mig! Nu ska det bli kort-kort!!!
▲ Jag ska också försöka göra en rem till min analoga kamera så jag faktiskt kan gå runt med den...

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?







Trackback

Josefin │ 17 │ Göteborg

Jag är en konst- och fotointresserad människa med en kärlek till film. Går just nu andra året på gymnasiet.

Mer om mig?