Till skolstarten

I och med att skolan börjar om ungefär en vecka så har jag varit ute och förberett mig inför skolstarten! Köpte tre stycken anteckningsböcker samt en penna och lite washi-tejp. Dessutom köpte jag boken Aprilhäxan av Majgull Axelsson, förhoppningsvis kommer jag påbörja den efter att jag läst klart min nuvarande bok. Jag hade även köpt en kalender men när den kom fram visade det sig att den var i fel storlek (A6 istället för A5) :( .
 
Så idag ska jag skicka tillbaka kalendern och därefter köpa en ny, i rätt storlek den här gången! En annan grej som inte kom med på bild är en liten Mumin plåtask som mamma hade köpt till mig. Funderar på att använda den som en liten vattenfärgspalett att ha med mig när jag är "on the go" så att säga. Det kräver dock att jag har med mig vatten hela tiden också vilket försvårar den idén..

KOMMENTARER
saga
2017-08-12 @ 22:59:54

så trevligt! :D vilken fin anteckningsbok! :) kram

Svar: tack så mycket! kommer bli kul att plugga historia med den :D kram på dig med<3
Josefin


Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?







Trackback

Josefin │ 17 │ Göteborg

Jag är en konst- och fotointresserad människa med en kärlek till film. Går just nu andra året på gymnasiet.

Mer om mig?