Suddig charm

Jag nämnde ju för några inlägg sedan att jag framkallat den första filmrullen från min Konica C35 och nu har jag äntligen skannat dem! Så, här kommer ett de bilder jag tycker bäst om. Helt oredigerade för att hålla kvar den där känslan en får av gamla foton :)
 
Troligtvis min absoluta favorit. Färgerna, hela känslen fotot avger ger mig bara så sköna vibbar!
 
Måste åka hit snart igen, växthuset gjorde sig verkligen bra på film.
 
Tyvärr lite suddig men älskar färgerna! Vet inte om det blev något fel när jag skannade för fotot ser mycket skarpare ut "irl"  :o !
 
Bästa fotot jag fick från min och flickvännens norgeresa. Får mig att tänka på gamla svenska semesterfilmer av någon anledning?
 
Det ska bli spännande att se vad det blir av nästa rulle, har ju till och med tidspress på mig. Det stressar lite lätt men tror jag kan klämma ut en hel del foton bara jag tar mig iväg med flickvännen någonstans. Det har varit lite svårt den senaste veckan dock med tanke på att hon är i Frankrike på språkresa...
 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?







Trackback

Josefin │ 17 │ Göteborg

Jag är en konst- och fotointresserad människa med en kärlek till film. Går just nu andra året på gymnasiet.

Mer om mig?