Ny kamera!

Idag gick jag och köpte mig en ny kamera, fast ny är den ju egentligen inte. Nej, det är en begagnad analog systemkamera - en Olympus OM-G. Är osäker på exakt hur gammal den är dock.
 
Hur som helst är det roligt att ha en analog kamera igen, har saknat det så mycket! Ska försöka få några foton av snön innan den försvinner tror jag men mest ser jag nog fram emot att få använda den i sommar. Inte för att jag ska iväg någonstans eller så, mer bara att jag tycker det är roligt med alla gröna färger som kommer fram då.
 
Det var ju förresten Oscarsgalan igår - vann era favoriter? Själv är jag ganska nöjd med resultaten, mina två favoriter; Sam Rockwell och Frances McDormand gick hem med varsin statyett, det gjorde mig lite stolt :') !

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?







Trackback

Josefin │ 17 │ Göteborg

Jag är en konst- och fotointresserad människa med en kärlek till film. Går just nu andra året på gymnasiet.

Mer om mig?