Long time no see

Det var ett tag sedan sist alltså, ursäktar för det. Blev så upptagen med skolan under december och efter det ville jag inte skriva något här pga ångest över att inte ha skrivit något på ett tag. Ond cirkel kanske?
 
Det har hur som helst snöat här dom senaste dagarna, passade på att fota lite :)
 
Har börjat fundera lite kring vad jag vill göra med den här bloggen, har så ofta svårt att veta vad jag ska skriva om så det blir intressant... En återkommande tanke är att göra om det till en filmblogg endast, där jag rekommenderar filmer och skriver recensioner av filmer jag sett. Samt lite om "award season"?
 
Problemet är bara att jag skapade den här bloggen som ett kreativt utlopp, tanken var ju att lägga ut teckningar, foto och liknande och det hade varit synd att bara skita i det. Även om jag på något vis säkert hade haft lättare att hålla igång en filmblogg. Eller? Har en film tumblr samt en letterboxd så det kanske bara blir ett väldigt upprepande arbete för min del, jag vet inte. Har ni några tankar kring detta?
 
Tack på förhand i varje fall, vi får se vad det blir av den här bloggen så småningom...

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?







Trackback

Josefin │ 17 │ Göteborg

Jag är en konst- och fotointresserad människa med en kärlek till film. Går just nu andra året på gymnasiet.

Mer om mig?