Vecka 35

Detta blev den första "riktiga veckan" för mig i skolan. Det har varit både roligt och jobbigt men som tur är mestadels roligt! Jag får helt enkelt hoppas att det håller i sig.
 
Saker som hänt i veckan
▲ Blev introducerad till en kompis till min flickvän som jag hittills bara chattat lite kort med innan, även om det var en lite hastig introduktion var det kul att faktiskt få träffas "på riktigt". (Du vet vem du är så shout-out till dig! om du läser min blogg vill säga haha..)
▲ Var på konstmuseet med skolan, ganska givande besök får jag väl ändå säga. Känner att jag går dit så ofta så det blir lätt att en kollar på samma saker om och om igen men så blev det som tur var inte den här gången.
▲ Besökte morföräldrarna på deras sommarställe och fick till ganska många fina foton, det är jag lite stolt över faktiskt!
 
Saker jag tänkt på
▲ Att Against Me! är ett jäkla bra band? Har ju hört någon låt tidigare av dem men det var först häromdagen när jag satte på Femipunx listan på spotify som jag verkligen insäg hur bra dem är? Dumma mig som inte började lyssna på dem tidigare alltså..
▲ Att det kanske är smartare att köra en månadssammanfattning än veckosummering? Det är ju inte alltid det händer särskilt mycket på en vecka samt att det lätt blir stressigt att hinna med det när jag knappt hinner "vanliga" inlägg nu när skolan har börjat. (Låter verkligen jättetöntigt med tanke på att jag bara haft den här bloggen i två månader....)
▲ Att jag verkligen borde ta itu med bloggens design, den känns inte helt rätt och är inte riktigt det jag är ute efter. Vill ha något mer stilrent men har inte haft tid att sätta mig ner och koda i lugn och ro, dessutom är grundkoden ganska utdaterad och bara tanken på att försöka reda ut den gör mig dödstrött!
 
Nu blir det vidare mot nästa vecka helt enkelt!

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?







Trackback

Josefin │ 17 │ Göteborg

Jag är en konst- och fotointresserad människa med en kärlek till film. Går just nu andra året på gymnasiet.

Mer om mig?