Presenter från ett födelsedagsfirande

Jag hade ett litet kalas igår då jag fyller år på onsdagen som kommer. Fick god tårta samt lite presenter som jag blev väldigt glad för. Ovan kan ni se goauchefärgerna (plus en palett) jag fick. Det blev ett Winsor & Newton set plus lite extra färger utöver det. Har velat ha goauchefärger länge så skulle nog kunna säga att det var presenten jag tyckte mest om... Förhoppningsvis hinner jag med att måla med dem under dagen också!
 
Utöver färgerna fick jag även två böcker men den ena hade jag (egentligen min pappa) redan så jag ska åka och byta den någon dag. Fick även en muminmugg som jag redan hade samt lite pengar som jag i denna stund funderar att lägga på ett stativ till min kamera. Om inte annat får de gå till en resa jag ska göra på höstlovet.
 
Själva kalaset eller vad en ska kalla det var väl hyfsat trevligt det med. Är dock inte den mest sociala människan på jorden vilket gör att fester och liknande inte alltid är så kul för mig. Sådana här "släktkalas" har jag egentligen bara för att få lite mer presenter hehe. Festen i sig kan egentligen kvitta, det brukar ändå sluta med att jag sätter mig i ett hörn och ritar eller liknande.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?







Trackback

Josefin │ 17 │ Göteborg

Jag är en konst- och fotointresserad människa med en kärlek till film. Går just nu andra året på gymnasiet.

Mer om mig?