första inlägget

Fotografi från min islandsresa förra sommaren.
 
Det allra svåraste med att starta en blogg (bortsett från att faktiskt orka med att uppdatera bloggen), utifrån mina egna erfarenheter, är att skriva det första inlägget. Vad ska man egentligen skriva? Jag tänkte i varje fall börja med att berätta vad jag tänker skriva om, en liten introduktion kan man väl säga.
 
Jo tanken är att jag ska använda bloggen för att hålla igång mitt fotograferande. Med hålla igång menar jag något som ger mig motivation att fortsätta fotografera då jag inte läser någon fotokurs längre. Dessutom planerar jag att visa upp lite av min konst här då det är mitt främsta intresse. Även annat kommer dyka upp, så som filmer (jag kanske ska försöka ge er några filmtips i framtiden?) och andra intressen jag har.
 
En annan grej jag kan nämna är att jag faktiskt prövat på att blogga tidigare! Det har visserligen inte gått särskilt bra men jag tror att det mestadels hade med det faktum att jag inte var tillräckligt mogen för det att göra. Nu känner jag mig i vilket fall som helst mycker mer redo för att blogga, om än lite nervös..
 
Här kan ni följa min blogg med bloglovin'

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?







Trackback

Josefin │ 17 │ Göteborg

Jag är en konst- och fotointresserad människa med en kärlek till film. Går just nu andra året på gymnasiet.

Mer om mig?